Medlemsservice

MEDLEMSSERVICE

Som medlem af IFS Venner kan du i følgende butikker opnå interessante rabatter.

Tøjeksperten  – Strøget 16                                          10% (ikke på nedsatte og udsalgsvarer)

Kop & Kande – Strøget 10                                           10% (ikke på nedsatte og udsalgsvarer)

Mr.John – Strøget 13                                                    10 % (ikke på nedsatte og udsalgsvarer)

Flügger Farver – Lene Haus Vej                                 10 % (ikke på nedsatte og udsalgsvarer)

GOSSIPHAIR – Strøget 27                                           10 % ( Ikke på nedsatte og udsalgsvarer)

Brillant – Strøget 27                                                     10 % (ikke på nedsatte og udsalgsvarer)

Ikast Camping & Fritid – Eli Chr. Vej 61                     10 % (Ikke på camping og teltvogne)

Ve & Vel Massage – Nygade 68                                   10 %

Ikast Smedeforretning – Nørregade 24                     20 % (på materialer ikke på timepris og skaffevarer)

OPTICA – Østergade 9                                                15% (gælder ikke abonnementer) -  Gratis synsanalyse ved køb – værdi kr. 385,00

Elexperten – Industrivej                                             20 % (på materialer ikke på timepris og skaffevarer)

Medlemskortet er personligt, og vi forventer naturligvis at dette respekteres.

IFS Venner

Jan Pagaard